Vår Lokal

Klicka här för att komma direkt till bokningen.
Lokalen är mysig och anpassad för alla typer av event, från barnkalas till vuxenfester och stor möten.
Lokalen är över 150 kvadratmeter med bland annat flera barbord, soffor, en television och en stereo.
Det finns även många sittplatser och bord för flera människor på samma gång.  Totalt består lokalen utav en genomgångsentré, en hall, ett kök och två större mötesrum.
Här finns det även ett stort kök med ett bra utbud av köksredskap.

Lokalbokning

I kalendern här nedan finner du lediga tider (med reservation för tryckfel).  Innan du bokar är det viktigt att du har läst igenom bokningsreglerna.
Januari 2025
  • M
  • T
  • O
  • T
  • F
  • L
  • S
  • 01
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 02
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 03
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 04
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 05
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
loading...
no
1735689600
1
1
sv
3
1
1
2
single
no
1
0
no
yes
below

Ledigt

Bokat

Regler för bokning och nyttjande av kvarterslokalen Diamanten

1. Endast aktuella hyresgäster boende på Ringvägen 57 - 63, samt Luthens Gränd 2-6¹.
2. Du måste ha en hemförsäkring med ansvarsförsäkring (Även kallad ”drulleförsäkring”²)
3. Minderåriga får inte boka kvarterslokalen.
4. Max två stående bokningar i taget. Denna regel kan komma att ändras beroende på efterfrågan.
5. Max ett dygn kan bokas i taget.
6. Lokalen får ej användas i kommersiellt syfte och inte heller för representation av ditt företag eller din arbetsgivares räkning.
¹ Inga vänner eller släktingar till hyresgäst godtas. Du måste bo i fastigheten för att kunna hyra lokalen.
² Kontakta ditt försäkringsbolag om du är osäker, ansvarsfösäkring kan benämnas olika på olika försäkringsbolag.

Du som har bokat lokalen bär också ansvaret för att:
- antalet gäster inte överstiger 30 personer
- alla gäster lämnar lokalen före dig. Övernattning är ej tillåten
- all verksamhet ska vara avslutad senast kl. 22, det gäller både vardagar och helger. Gäller även utanför lokalen.
- meddela och ersätta skador.
- porslin och möbler inte lämnar lokalen.
- städning utförs enligt checklistan I annat fall återbetalas inte depositionsavgiften.
- sopor sorteras och lämnas i grovsoprum.
- gästerna följer reglerna.

I samband med bokning behöver vi följande uppgifter
- Namn och efternamn*
- Lägenhetsnummer
- Telefonnummer*
- Datum och klockslag*
- Syftet med bokningen (barnkalas, middag, möte...etc )*
- Adress*

* Uppgifterna är obligatoriska, annars betraktas bokningen som ogiltig.

Betalning och utkvittering/inlämning av nyckel
Deposition: 1000kr
Hyra: 400 kr

Betalning av lokalhyra ska ske i förskott till föreningens Bankgiro: 182-9563
Beloppet ska vara oss tillhanda och synas på vårt konto senast 3 dagar innan lokalen nyttjas.
Depositionen ska alltid betalas kontant till lokalansvarig i samband med utlämning av nycklar.

Nyckel hämtas/lämnas hos den person som angivits i bokningsbekräftelsen.

Betalning av deposition görs kontant och återfås direkt efter att lokalen blivit inspekterad och godkänd av lokalansvarig, dock tidigast ett dygn efter uthyrningens sluttid.

Lokalregler
Reglerna finns här samt på anslagstavlan. Den som bokar är också skyldig att ta del av dem.
Nycklarna lämnas tillbaka senast kl 12 nästa dag.
Underhåll och skötsel av kvarterslokalen sköts av boende under ledning av den lokala hyresgästföreningen Amforan.
ALLT arbete är ideellt, och alla är välkomna att delta.

Störningsinformation

Om du är boende i närheten och upplever oväsen så är Störningsjouren den korrekta organisationen att kontakta. Telefonnummret till störningsjouren är 08-645 00 35
0735-746966
Info@amforan.se